štvrtok 5. januára 2012

Poduška po babičke

Pri ukladaní vecí u maminy som natrafila na starú zažltnutú vyšívanú podušku. Roky sa nepoužívala a bola zložená v skrini, lebo bola roztrhnutá. Vyšívala ju moja babička, je to krásna výšivka (neviem ako sa tento druh výšivky volá) biele na bielom, presne niečo pre mňa. Tak som rozmýšľala ako to roztrhnutie opravím. Bolo to v dĺžke asi 20 cm pomedzi tou krásnou výšivkou. Takže podušku som najprv opatrne vybielila a z rubovej strany som v tenkých pásikoch kopírujúc roztrhnutie nažehlila vliselín. Určite to nie je dokonalé riešenie, ale kto o tom nevie ani si to nevšimne. Bude mi slúžiť ako krásna dekorácia...


Prajem pekný deň
Andrea

7 komentárov:

  1. Hezký den Andrejka,
    krása nebeskáááá. Tyto poklady zbožňuju :-)
    Podušku vyšívala tvá babička technikou, která se nazývá richelieu. Také jí umím. Zprvu se vyšívá motiv smykovacím stehem a pak se opatrně vystříhává látka. Jo a motýlky určitě zvládneš. Jsou to jenom krátké a dlouhé sloupky jako třeba na plněných srdíčkách, které jsi už háčkovala. Večer nebo zítra ti pošlu mail s návodem.Musím ho nějak sesmolit.
    Páááá
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leni, ty si poklad, práve som Ti chcela napísať a poprosiť Ťa o návod na tie nádherné motýliky. Ďakujem Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Panenka skákavá na nebesiach, to je nádhera ! Zbožňujem takéto vecičky. Vôbec nevidno že bol roztrhnutý.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalá krása,také poklady sú najlepšie!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...