sobota 18. februára 2012

Vešiak

Dekoráciu na boku skrine som mala zavesenú na klasickom drevenom vešiaku. Hodil by sa biely, ale nechcelo sa mi natierať, tak som vyskúšala uháčkovať mu návlek. Návod som nemala, ale čo Vám budem hovoriť, ja ako začiatočník mám problém háčkovať aj s návodom. Tak som háčkovala iba rovno dlhé stĺpiky a potom som to spolu zháčkovala. Splnilo to svoj účel... Vešiak je biely.

Dnes bol pri fotení asistent číslo 2, teda vlastne asistentka, ktorá je veľmi disciplinovaná a iba súhlasne prizerá čo sa deje...

Príjemný víkend
Andrea

10 komentárov:

  1. Andrejko, tvoje skříň má velkou parádu. Z obyčejného ramínka si udělala jemnou dekoraci.
    Pěknou sobotu, moc zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko pěkně jsi to vymyslela-ramínku nový kabátek moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thank you for following my blog.

    Greetings,
    Esther

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, povedlo se na jedničku, někdy je lepší pustit se do díla, než pracně hledat nějaký návod, tak vznikají originály, bohužel mě se málokdy podaří něco vymyslet-více spoléhám na ty návody, hezký den,
    Marcela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maličkost a taková velká paráda. Jen mít ten nápad. Vypadá to moc hezky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na to, ze ste iba zaciatocnickou v hackovani Vam to ide velmi krasne...ja tiez s hackovanim zacinam ale na Vas zdaleka nemam...fakt ste sikulka...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No vidíš Andrejko a já pořád přemýšlela jak na to,už jsem tuto inspiraci také někde viděla,tak ted už vím,děkuji ti!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko, věšák v oblečku se ti moc povedl.
    P.S. Ve čtvrtek jsem poslala předlohy, doufám, že v pořádku dorazí. Hezkou neděli
    Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super nápad,takto krásně a jednoduše vylepšit ramínko.A je to hezčí než jen bílá barva.

    Andreya

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...