utorok 13. marca 2012

Obrázok z detstva

Každý si určite pamätáte tento obrázok. Dve malinké deti idú cez lávku a nad nimi bdie strážny anjel. Tento výjav v rôznom prevedení nás sprevádzal celým detstvom. Ja som mala len taký malý obrázok v knižke. Tento som dostala od manželovej babičky. Veľmi sa mi páči a napriek tomu, že už dávno nie som dieťa, neviem sa s ním akosi rozlúčiť. Veď strážnych anjelov potrebujeme po celý život.
Vymenila som paspartu a starý rám dostal nový čierny náter. To je všetko, nebolo s tým veľa práce.

Chcela by som doplniť tento príspevok o jednu dôležitú správu. Janka mi už dvakrát napísala správu, že si mám u nej vyzdvihnúť ocenenie. Ja som sa však za svet nemohla dostať na jej blog, takže som nevedela , kto mi to krásne ocenenie poslal. Janka tak sa Ti ospravedlňujem a týmto Ti veľmi pekne ďakujem za ocenenie, ktoré som dnes konečne našla na Tvojom blogu, keď som si prezerala všetky blogy, ktoré navštevujem A to ocenenie posielam práve Tebe, lebo si ho zaslúžiš za trpezlivosť. Ešte raz ďakujem.

 

Andrea

14 komentárov:

  1. Andrejko, to je nádherný obrázek, kdybych měla tu možnost, určitě by mi také zdobil domov. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je krásný, my jsme ho také doma měli. Ani nevím, kam se poděl.Je to krásná připomínka toho, že jsme pod ochranou anděla strážného a jak píšeš, potřebujem ho celý život. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrej, také si myslím, že andělů není nikdy dost a tenhle tvůj památeční je nádhernýýýý!!! Opravdu skvost, tiše závidím...Měj se krásně...Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ano, ano, taky si ho pamatuji. Je nádherný. Měla jsem ho u babičky nad postelí. Děkuji za milou vzpomínku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ANDREJKO, OBRÁZEK JE KRÁSNÝ.
    MĚJ SE MOC HEZKY.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak na takýto obrázok si veľmi dobre pamätám , mala ho stará mama a ani neviem kde sa podel. Andrejka je krásny. V príspevku krabička na sviečky som sa nešla vynadívať na starú fotku. Našla si vzácny starý poklad. Milujem staré fotografie a krabička na sviečky je na jednotku s hviezdičkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Andrejko krása!!!Michaela P.S.jako vždy:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež som vlastníčka takého obrázka, len je farebný...dostala som ho od jednej milej babičky, keď som mala asi 10 rokov...to bolo tak dávno :-( zostali už iba spomienky...
    ...krásny blog...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak já tento obrázek vidím poprvé v životě. Ale musím uznat,že je opravdu moc krásný.

    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No , vidím , že veľa z nás má ten obrázok "skopírovaný" v srdci :) aj ja .
    Vďaka za peknú spomienku Andrejka .

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Presne aj ja som takýto malá v modlitebnej knižke, maličký a farebný a myslím, že je v tej knižke dodnes :) Tiež je môj najobľúbenejší. Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Díky tomuto nádhernému obrázku, který mám maličký v kancionálu po babičce, jsem našla jeden úúúúúžasný blog. :) Díky a sleduji. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Takýto obrázok visel aj nad mojou detskou postieľkou :)čo bolo strašne dávno a dodnes visí u mamy v spálni. Krásne si ho upravila:)
    Ria

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejko, obrázek je moc pěkný. Také jsem měla podobný. Blahopřeji Ti k ocenění, Tvůj blog se mi velmi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...