sobota 12. mája 2012

Vyšívanie a šitie pre manžela

Manžel rád spáva tak, že má pod hlavou okrem veľkej podušky aj malú. Keďže návliečky na malú podušku  neladili oku, rozhodla som sa, že mu jednú peknú ušijem. Najprv som si podušku vystrihla zo starého ľanového plátna. A aby to nebola len obyčajná návliečka, predkreslila som si môj monogram a dala sa po dlhých rokoch na vyšívanie. Prečo môj monogram? To preto, aby pri spaní na mňa stále myslel.
Nie som ani žiadna šička ani vyšívačka (stehy idú krížom-krážom), ale myslím si, že sa mu bude páčiť. Dokonca sa mi aj dierky na gombíčky podarilo vyšiť.


Pekný víkend
Andrea

12 komentárov:

  1. Andrejko, nádherný polštářek, manžel bude mít určitě radost a samé krásné sny.. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tedy, Andrejko, trochu se bojím, jak by polštářek vypadal, kdyby si vyšívačka byla...Je překrásný, manželovi se budou zdát jen krásné sny (o tobě, to je jasné!).
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejka, vyšila si to výborne ! ... aj ja tak spávam - s malým vankúšikom pod hlavou, ináč by som nezaspala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrej ty že nejsi žádná švadlenka?Vždyt to je taková kráááááása,tenhle styl monogramů se mi děsně líbí,to musím také jednou zkusit,jen z toho mám strach,takže u mě máš jako vždy jedničku s hvězdičkou:-)))ichaela

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejka opäť nádhera. Ja mám tiež priateľa, ktorý ma okrem veľkého vankúša aj dva malé tak uvažujem, že sa inšpirujem od teba len obliečky dám spraviť asi jeho mamine lebo ešte mi to na stroji nejde, či si to šila všetko ručne? A ten monogram je super na to že vravíš, že moc nevyšívaš vyzerá to ako od skúsenej šičky :) Fakt klobúk dole. Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A ešte otázočka na teba, nemáš náhodou nejaké predlohy na písmenka na vyšívanie. Ak náhodou áno mohla by si mi ich zaslať na adresu nellie7@azet.sk. Vďaka za ochotu. Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je superská! A ževraj krížom-krážom...ja by som to nevyšila takto ani omylom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Andrejka, nádherný vankúšik. Manžel asi ocení Tvoju snahu a bude sa mu dobre spinkať.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný něžný polštárik:o). Jsi šikulka. Manžel bude mít božské sny jen s Tebou drahá;-D.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejka, včera som googlila predlohy na vyšitie monogramu a vyhodilo mi to tvôj nádherný vankúšik pre manžela. Kde som mala oči, keď som si túto nádheru nevšimla. Ja tam nevidím žiadne krivé vyšívanie, mne to príde veľmi pekné. Chcem sa opýtať kde si našla písmenko na vyšívanie. Chcem sa pustiť do obrúskov (nech toho kostlivca aspoň začnem), ale neviem sa dopátrať k predlohám. Ďakujem ti vopred za tip. Krásny deň. REnata

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...