streda, 6. novembra 2013

Cestoviny s cuketou

Viem, sezóna cukiet je už za nami. Cukety však dostaneme kúpiť počas celého roka a tak Vám prinášam jeden z našich najobľúbenejších receptov. 
Ingrediencie:

2 menšie cukety
2 strúčiky cesnaku
50 g parmezánu
pesto
bazalka
1 balík širokých rezancov
 soľ
čierne mleté korenie
olej

Postup:

Na panvici zohrejeme olej. Pridáme dva roztlačené strúčiky cesnaku a na tenké rezance nakrájanú cuketu aj zo šupou. Osolíme, okoreníme, pridáme nasekanú bazalku a opekáme kým cuketa zmäkne, čo je približne 5-10 minút. Medzitým si vyvaríme cestoviny. Keď je cuketa mäkká pridáme 2 kávové lyžičky pesta, premiešame a odstavíme z ohňa. Pridáme uvarené cestoviny, postrúhaný parmezán, zľahka premiešame a podávame.

Chcem Vám všetkým veľmi pekne poďakovať za komentáre, ktoré mi tu zanechávate. Je to pre mňa ako pre všetky z Vás hnací motor. Ďakujem Vám za to a ak recept vyskúšate prajem Vám dobrú chuť.

Pekný deň
Andrea

11 komentárov:

  1. Mnam, mnam, tolko chutii teraz navecer...
    Ale naj naj su babkine rezance s maslom a makom....boze a ja som po cviceni...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka, takéto výborné a rýchle recepty, keď pri sporáku nemusíš stráviť niekoľko hodín mám najradšej. Recept si odložím, cuketu máme radi.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrej,
    mám ráda testoviny a cuketu též, kupuji ji i v zimě. Takže pro mne prima recept- vyzkouším.
    Dobrou noc Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To musela byt mnamka :)) Cuket mam plny sklep, tak snad nekdy...... Moc zdravim, M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež holdujem rýchlym receptom, takže ukladám ... vyzerá to chutne a cuketu máme radi. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejka, recept poznám, varím....a pridávam aj iné zeleninky...pozdravujem...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mňňňň , dala by som si ...recept som si vytlačila ja tam nepoužívam pesto, nenapadlo ma a mám ho veľmi rada E.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Andrejko máš krásnou pánev :-D. Cuketku můžu i těstoviny, rychlé a osvěžující. A ty světýlka z Ikea nemají chybu, potřebovala bych taky! Měj se krásně, zdravím moc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šárka, panvica je z Ikey. Je dosť ťažká ale je výborná, krásne sa rovnomerne rozohreje a smaženie na nej je radosť. Andrea

      Odstrániť
    2. This looks like a lovely dish, Andrea! I know I would love it. It was so nice to get a visit from you. Thank you for the very kind comment about my paper wreath!

      Odstrániť
  9. Ja delala cuketovou buchtu,vim,ze se da delat i pomazanka ale na testoviny jsem uplne zapomela.Dekuji za pripomenuti,zrovna tu mam jeste jednu obri ze zahrady,tak vyzkousim.Vypada to uzasne,miluji jednoduche recepty.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...