utorok 15. apríla 2014

Veľkonočné vajcia

Vyťahujem minuloročné dekorácie, ktoré ma stále neomrzeli. Veniec z čierneho peria, pri ktorom som si dopálila všetky prsty i čierny saténový zajko, ktorého som šila minulý rok na poslednú chvíľu.
Pribudlo pár nových vajíčok z polystyrénu zo zbytkov látok v šedých odtieňoch. 
Vylepšila som aj belie vajce  robené servítkovou technikou. Nápad je opäť z Pinterestu a keďže som mala staré nefunkčné hodiny, ručičky z nich prišli vhod.
Ďakujem Vám za krásne komentáre k poslednému príspevku, bolo to veľmi milé čítanie.

Pekný deň
Andrea

16 komentárov:

  1. Krásné, stylové kousky Andrejko! Máš vkusně nazdobeno!
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jsou nadherna, a ty hodinove jsou teda originalni :) moc prijemne barevne kombinace

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrej,
    Ty už máš krásně nazdobeno-ta vajíčka s ručičkami od hodin- tak to je skvělé!!
    hezký večer
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, parádní, velmi působivá dekorace. Klobouk dolů :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné ako vždy , tie vajíččka su skvele , uchvatne ,no neviem č i sa dostanem k tomu ab y som niečo podobné urobila, no veniec som si urobiť, chcela ,jeden som urobila kamoške do Prahy ,boa som kupila v Kik no kupila som iba jedno a teraz som šla do kik znova ,že si kupim pre seba a už nemali.. tak asi ani veniec nebude na teraz.. pekný večer e.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, ty jsou nádhernéééé !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To "hodinové"vajíčko je úžasný !!! Všechno máš zase krásně sladěné ! Krásný večer !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uzasne...fantasticke....bozske :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mila Andrejko, krasne a to vajicko s hodinama je primo uzasne! Krasny den, Katerina

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nadhera! Mne se moc libi ten satenovy zajicek i zajicek ne plechovce. Pekny sen, Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Čo dodať? Ani nemusím hovoriť, že prajem pekné sviatky, lebo už si si ich urobila. Jemné, netradičné, originál ...

    Silvia

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hodinkové je nádherný nápad.................Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty Tvé černobílé kombinace mě prostě baví a nápad s hodinkovým vajíčkem je skvělý. Hezké svátky, Andrejko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Andrejka, úžasná dekorácia a hodinové vajíčko je super.....a zabodovali si aj s veľkonočným vencom!!!
    Krásne sviatky Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No tak to zas koukám jak blázen, lavici jste upgradeovali naprosto úžasně! Tulipánky jsou úžasné, my teď kupujeme co chvíli nějakou kytici, taky je milujem, hlavně děti. Vajíčka jsou skvělá, moc pěkná práce! Hezký večer, L.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Andrejka, veselú Veľkú noc, ... vajička máš nádherné. Pa, Gabi.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...