nedeľa 23. novembra 2014

Biele hyacinty

Na blogoch sa to nimi už hemží a pri poslednej návšteve Ikea som si aj ja vložila do košíka tieto biele. Príjemne zdobia priestor po celý čas kým sa úplne nerozvinú. A potom príde na rad ich omamná vôňa. Robia nám radosť na jar ako posli jari a rovnako v tomto predvianočnom čase.
Ako obal na kvetináč som zvolila zatiaľ iba moju domácu verziu originálneho Uashmama sáčku, ktorý som vyrobila z hodvábneho papiera. 
Určite príde aj na originálnu verziu.
Pekný večer 
Andrea

6 komentárov:

  1. Je to nádherné, Andrejko, květina vyzařuje něžnou a přitom velmi silnou pozitivní energii! Asi se budu opičit a taky si ji v nastávajícím týdnu koupím!!zdraví Elli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejka, kvetináč dostal super oblečko :), veľmi sa mi páči, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezke, vyzaruje z toho na me klid. Pekny den, Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hyacinty majú svoje čaro, aj mne učarovali :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko, taky jsem si je koupila, zatím bydlí na terase, tento týden sklízím podzim a začnu s adventní výzdobou - přijdeš jejich čas.
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Překrásné fotky a inspirace, jsem ráda, že jsem díky tuttobene narazila na Váš blog! Je na čase koupit nějaké květinky, když už máme vánoční ozdoby schované :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...