sobota 13. decembra 2014

Rýchle nákupy v Bratislave

S dcérou sme boli v Bratislave. Keď sme si vybavili pracovné povinnosti, absolvovali sme aj veľmi rýchle nákupy. Chýbali nám ešte nejaké drobné darčeky, aby sme si ich mohli vyčiarknuť zo zoznamu. 
A samozrejme aj niečo pre mňa.
V H&M som si kúpila dve ozdoby so šupinkami do nového svietnika, v Marks & Spencer slané keksy k vínu v nádhernej bielo-čiernej plechovej krabici a v Ikey zasa živý stromček v kvetináči. 
 A konečne som si vyskúšala aj orieškové ozdôbky.
Prajem Vám pekný deň
Andrea


6 komentárov:

  1. Andrejko...zdravím tě,
    keksíková krabice je super ☺
    Pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den, Andreo, už nějaký čas k Vám chodím nakukovat a musím říct, že z Vašich příspěvků na mě vždy dýchne tak neskutečná něha, až se tají dech, často je to taková nádhera, že se to ani nedá popsat slovy ;-). Oříškové ozdůbky se mi moc líbí!
    Veronika Palusová

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Svícen je krásný a ozdůbky taky! A ty skořápkové obzvlášť! :)) Krásný vánoční čas! Evi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ... veď malé radosti si musíme robiť :) a hlavne v tomto období sme tuším ešte náchylnejšie :)Tá plechovka je na zjedenie aj zvonku ... milé "popoluškovské" oriešky si stvorila, pa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektné a krásne nafotené. Plechovka so sušienkami je naj :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Andrejka, zboznujem tu plechovku na susieknky ♥ Je nadherna... A paci sa mi aj tvoj mini stromcek ;-) Prajem ti peknu nedelu, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...