utorok 14. júna 2016

Levanduľový sirup

Bazový sirup robím každý rok a vo veľkom množstve. Spolu s citrónom a mätou je to najfantastickejšie osvieženie v horúcich letných dňoch. Tento rok som vyskúšala aj levanduľový a musím povedať, že je výborný. Mala som obavy z prenikavej vône levandule, ale všetko je krásne vyvážené. 
Popri bazovom sirupe to je príjemná zmena nielen chuti, ale i farby. Je nádherne ružový.
Receptov je na internete veľa. Ja som varila podľa Sladkej Emy TU.
Fľaše na sirup mám z KIK za 0,79 EUR jedna a dostala som ich od môjho synovca Duška. 
Sirup v nich vyzerá krásne.

K servírovaniu týchto úžasných letných osviežení patria aj krásne džbány, karafy a štýlové poháre so slamkou. 
Nájdete ich aj u mňa v E-SHOPE.

Prajem Vám pekný deň.
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz



19 komentárov:

  1. Andrejko, vypada lakave a urcite i tak chutna. A uzasne zabery levandule vcetne hmyzu:-). Pekny vecer. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Andrejko, vypadá úžasně, já dělám medík...mít Provence ve skle je prostě paráda!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak ten sirup chutí naozaj tak dobre ako vyzerá, tak ho určite skúsim urobiť aj ja. tohto roku mám toľko levandule, že aj tak neviem, čo s ňou. Fĺaštičky poznám z KIKu, už som ich obzerala, no akosi som nenachádzala ich využitie. Asi sa tam znova zastavím, aby bolo do čoho tem voňavý sirup odložiť. Nadekorovala si to pre nás na jedničku, tvoje fotky ma vždy dostanú :)
    Krásny deň :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sirup vyzerá lákavo, aj ja sa naň chystám, len mi musí rozkvitnúť levanduľa. Už sa naň teším :-)
    Fotky sú nádherné!
    Krásny deň,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super napad.Levandulu mam plno v zahrade.Chcela som sa opytat ci si sirup aj sterilizovala.Dakujem Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Išla som presne podľa receptu, takže som nesterilizovala. V podstate nesterilizujem žiaden sirup. Vyskúšaj postup ako pri bazovom sirupe. Ten mi vydrží vo fľašiach s uzatvárateľným vrchnákom dlhé mesiace. Andrea

      Odstrániť
    2. Dakujem pekne za radu a odpoved.Tesim na dalsi prispevok.Iveta.

      Odstrániť
  6. och nádhera....i pro potěchu oka :). Jak dlouho vydrží ok s korkem?
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S korkom a podľa tohto receptu je nutné ho skladovať v chladničke. Ale chcem vyskúšať aj iný postup s pridaním cukru a prevarením až po vyluhovaní a samozrejme s uzatvárateľnými vrchnákmi. Takto sa varí väčšina sirupov. Napríklad bazový sirup (pokiaľ ho nevypijeme) vydrží v komore dlhé mesiace.

      Odstrániť
  7. No nádhera! Mě levandule teprve začíná kvést, ale navnadila si mě!
    Andrejko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opravdu krásná barvička. Skvěle se ti povedl.
    U nás levandulka teprve začíná nakvétat, tak třeba zkusím také ☺
    Pa M.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andrejka super farba, ja som mala tmavšiu farbu dala som trstinový cukor, vyskúšam ten recept ako si varila Ty. Aky cukor si použila? Podobnú farbu som mala zo stolistej rúžičky. Maj sa krásne a pozdravujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majka, trstinový cukor je určite zdravší, ale ja som veľmi chcela dosiahnuť tú ružovú farbu, takže som použila klasický biely cukor. Andrea

      Odstrániť
  10. Tak to je lákavá krása, moc pěkně nafocené a inspirativní. Díky moc. A ty kočenky na fotkách napravo jsou taky úžasný, už jsem tu dlouho nebyla, tak obdivuji...... Pěkné dny. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andrejko, to je super :-) taky bych měla obavu z vůně i chutě po levanduli,tak je skvělé, že jsou chutě vyvážené.. ♥.. a ta barvička.. ou jéé to je pohlazení :-) Jsi šikulka.. U nás levandule teprve nakvétá, ještě si počkám než ji utrhnu. krásné letní dny♥ Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Chutí skvelo a ďakujeme za recept��susedka.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejko, sirup vypadá v Tvém podání dokonale! A ty fotky! :-) Jinak levandulovou limonádu miluju :-) Krásný den! Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Zlý kredit, dobre !! 100% akceptácia pre okamžité pôžičky, získanie ponuky do 24 hodín
    Získajte osobnú pôžičku od 8 000 GBP do 80 000 000 USD, 3,0%
    úroková miera Naše pôžičky sú dobre poistené a maximálna bezpečnosť je naša
    prioritou, ste finančne stlačení?
    Hľadáte prostriedky na splácanie pôžičiek a dlhov?
    Hľadáte financovanie na začatie podnikania?
    Potrebujete súkromné alebo firemné pôžičky na rôzne účely?
    Hľadáte pôžičky na veľké projekty?
    Hľadáte prostriedky na rôzne ďalšie procesy?
    Poznámka: Ponúkame nasledujúce pôžičky pre jednotlivcov
    * Komerčné pôžičky.
    * Osobné pôžičky.
    * Obchodné pôžičky.
    * Investičné pôžičky.
    * Rozvojové pôžičky.
    * Pôžičky na nákup.
    * Stavebné úvery.
    * Úvery pre spoločnosti a mnoho ďalších:
    a oveľa viac pri úrokovej sadzbe 3%;
    e-mail: ako sa prihlásiť?
    Pre viac informácií kontaktujte pls: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Veľmi by som odporučil služby pána Benjamina akejkoľvek osobe, ktorá potrebuje finančnú pomoc, a budú vás informovať o ďalších vysokých adresároch. Ešte raz chválim seba a vašich zamestnancov za mimoriadny servis a zákaznícky servis, pretože to je pre vašu spoločnosť veľký prínos a príjemný zážitok pre zákazníkov, ako som ja. Prajem vám všetko najlepšie do budúcnosti. Pán Benjamin je najlepším spôsobom, ako získať ľahkú pôžičku, tu je e-mail .. / Lfdsloans@outlook.com alebo sa porozprávajte s pánom Benjaminom na WhatsApp Via_ + 1-989-394-3740 Ďakujeme Vy, že ste mi v úprimnom srdci znova pomohli s pôžičkou, som navždy vďačný.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...