piatok 1. decembra 2017

Adventný kalendár v debničke

Odkedy mám malé krstniatko Maťka, stala sa výroba adventného kalendára súčasťou tohto krásneho predvianočného obdobia. Tento rok som sa trošku vyhrala, aby bol adventný kalendár aj zaujímavým doplnkom detskej izby. Je v čiernej farbe s troškou bielej a zlatej. Balíčky sú z čierneho kancelárskeho papiera. Niektoré z balíčkov sú šité do tvaru hviezd a obálok, alebo som plnila sladkosťami rolky z toaletného papiera a kuchynských utierok a tie som balila do tvaru cukríkov. Všetky balíčky sú umiestnené do drevenej debničky ukoristenej z obchodu a natretej na čierno.
Aby si Maťko mohol v izbičke vytvoriť tú správnu predvianočnú atmosféru, do rohu debničky som umiestnila malý biely stromček so svetielkami.
Takto vybavenú debničku si môže každý večer rozsvietiť.
Tvorenie adventného kalendára bolo zábavné. Škoda, že som nebola tak kreatívna, keď bola moja dcéra malá.
Budúci rok ma čaká výroba dvoch adventných kalendárov. Druhé moje krstniatko Jurko bude mať už dva roky, takže budem musieť vymyslieť niečo i preňho.
Ak máte radi, takisto ako ja, predvianočné tvorenie a dekorovanie možno Vás zaujme niektorý z  príspevkov vianočného dekorovania a vianočných DIY projektov, ktoré si pre Vás pripravili obľúbené blogerky.

Prairie Charm -  Vianočný stromček vyrobený z knihy (DIY návod) 


50Arches - Vianočný veniec

http://www.50arches.com/blog/

The beauty of imperfections - Z nášho sťahovacieho denníčka: Náš malý vianočný zázrak

http://thebeautyofimperfections1.blogspot.sk/

Pekný večer
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz







5 komentárov:

  1. Kalendár je úžasný Andrejka ♥ Ďakujem za zapojenie sa do môjho "súkromného projektu" :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný nápad ☺ Ja zatiaľ ešte takúto radosť nemám pre koho tvoriť, no verím, že jedného dňa sa k tomuto príspevku vrátim a budem čerpať inšpiráciu v plnej sile ☺ Teším sa, že sme sa opäť raz zišli v takej malej spolupráci, nakoľko som v blogovom svete mala niekoľkoročnú pauzičku. Prajem krásny víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Andrejko, zavidim ten kalendar, ja mivala maximalne ten cokoladovy od rodicu, sikovna babicka!:-) Zavidim i snih, u nas dnes par vlocek a uz jsou rpyc. A dekuji za inspiraci, vetsinu znam, vsechny ale ne:-). Pekny vecer. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejko, děkuji za inspiraci a tleskám kalendáři! Jsi skvělá kmotra!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejko, moc krásný adventní kalendář .... Přeji ti krásnou a pohodovou první adventní neděli .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...