piatok 7. novembra 2014

Marianne Bydlení

Veľmi milým e-mailom ma oslovila Karolína Hůlová artdirektor Marianne Bydlení a požiadala o spoluprácu. Vo svojom vianočnom vydaní, okrem iných úžasných článkov a fotografií, predstavili prácu českých blogeriek a ja som mala tú česť ocitnúť sa v tejto úžasnej spoločnosti. Chcela by som sa touto cestou poďakovať všetkým, ktorí sa na tom podieľali menovite Tereze Provazníkovej šéfredaktorke, Karolíne Hůlovej artdirektorke, ktorá vybrala a zladila fotografie a Zuzane Veselej redaktorke, ktorá zase obalila písané slovo do publikovateľnej formy.
Ďakujem!
Pekný deň
Andrea

18 komentárov:

  1. Andrejka, blahoželám Ti, určite si to miesto vo vianočnom vydaní zaslúžiš, Tvoje krásne dekorácie nemajú konca, maj sa krásne a poobede budem mať aj ja čas ísť po nové číslo...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veliká gratulace. Časopis si občas kupuji a tento si určitě koupím též.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Přidávám se ke gratulacím, krásné fotky! :)) Evi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejka, casak nekupujem ale tento si kupim pretoze si druha blogerka, ktora o tom pise, a ktoru sledujem, ze bola oslovena ...tak toto vyznamne cislo chcem mat urcite doma :), pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Andrejka, gratulujem!
    Veľmi rada si pozriem Váš blog a vždy sa teším na novinky od Vás. Píšte a tvorte aj naďalej, ste skvelá inšpirácia :-)
    Želám všetko dobré,
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Andrejko, tak to je úžasné, moc blahopřeji! Krásný víkend! Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Andrejko...gratuluji...úžasné!
    Pa Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Musím také pozdravit. A složit poklonu. Přeji pěkné dny a jsem ráda , že jsem se v této společnosti objevila. Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratulujem Andrejka, ja som si ho už kúpila :), pa

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Andrejko moc gratuluji! Je to nádhera!
    Krásnou sobotu přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Andreo , gratuluji! A musím napsat, že jsem byla překvapená, že jsi blondýnka:-). Nevím proč bych tě tipla na brunetku :-))).A dekorace jsou jak jinak než dokonalé. Krásné dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Andrejko, moc a moc gratuluji ♥ Tvé úžasné bydlení a nápadité dekorace.. do takového časopisu rozhodně patří! A moc Ti to tam sluší! Krása***

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Andrejka,
    dneska jsem si poprvé koupila tento časopis a to kvůli tomu, že je uvnitř další šikovná blogérka Jitka Málková.
    Mám tu čest jí znát osobně a také mám od ní už plno krásných dárečků.Když jsme se ještě neznaly, byla mi jednou přiřazena v podzimní výměně, stejně jako ty ve vánoční :-)
    Dostala jsem od ní nádherný podzimní kanafasový povlak na polštář.
    Jaké bylo mé překvapení, když jsem před chvílí jim listovala a objevila tam i tebe a také moje stromečky na krbové římse :-)
    Mám velikou radost, i když jsem tam "inkognito" ;-)
    Svět blogérek je úžasný!
    Krásné podzimní dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Jáááj to bežím kúpiť, blahoželám veľká vec !E.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Zdravím, marně se snažím najít na vašich stránkách návod na výrobu věnce z Marianne Bydlení (obr. 3 na stránce 41). Poradíte mi prosím kde ho hledat?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, ja som postup výroby nefotila, ale našla som postup na internete. Link na túto stránku som si odložila, ale bohužiaľ sa mi už nedá otvoriť. Tu je: http://designdininganddiapers.com/2013/01/burlap-topiary-tree-tutorial/
      Ale inak je to veľmi jednoduché. Vystrihnete si štvorčeky z látky o rozmere 9 x 9 cm. Všetky štyri rohy tohto štvorca spojíte a zopnete špendlíkom tak, aby ste zachytili každý z rohov látky. Tým špendlíkom ich potom pripnete na polystyrénový základ. Takto postupuje dokola jeden štvorček vedľa druhého, až zaplníte celý obvod venca. Dúfam, že som Vám pomohla. Andrea

      Odstrániť
  16. Andrejko, moc gratuluji♥
    To musel být nádherný zážitek!
    Tak a´t se ještě někdy zopakuje.
    Monča

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...