utorok 9. mája 2017

Švédska mandľová torta

Tiež ju máte radi? Skoro žiadna návšteva v Ikey sa bez nej neobíde. Reč je o trojuholníku mandľovej torty. Včera sme si ju s dcérou akosi pozabudli kúpiť, a dnes mi na Pintereste padol do oka recept práve na túto švédsku mandľovú tortu. V recepte nie sú žiadne špeciálne suroviny a tak sa dnes opäť pieklo. Sladkosti moji stravníci milujú, tak som im opäť urobila radosť. 
A navyše je torta bez lepku.
Recept písať nebudem, pretože je aj s obrázkovým postupom krásne popísaný na stránke Meg v kuchyni. Ja mám korpus trošku bledší, pretože som mala doma len lúpané mandle. 
Tak mrknite k Meg a vyskúšajte. Je naozaj lahodný a jeden kúsok nestačí.
Pekný deň
Andrea

www.revedevivre.sk

www.revedevivre.cz



3 komentáre:

Ďakujem Vám za návštevu blogu a za Váš komentár.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...